خوش آمدید

آماژه، سایتی است با چهار عملکرد:

1- راهنمای سفر

2- آموزش زبان فارسی

3- طراحی سایت و سئو

4- منِ نویسنده

* آماژه در فارسی باستان یعنی اشاره.

ارتباط با آماژه

Email: amojiry at gmail
Phone (Only in Telegram): +98-9356718113
Tehran

قبل از خرید IVC باید بدانید…

قبل از خرید IVC باید بدانید…

  • IVC فیزیکی در واقع یک کارت هدیه است که به مبلغ مشخصی شارژ می شود. این کارت را نمی توان دوباره شارژ کرد.
  • IVC مجازی در واقع پولی است که شما به ما می دهید تا خریدهای اینترنتی شما را انجام دهیم.
  • برای دانستن مبلغ باقیمانده در IVC فیزیکی، باید از دستگاه های خودپرداز بانک ها استفاده کنید. کارمزد دیدن و یا چاپ موجودی کارت، 100 تومان (هزار ریال ایرانی) است.
  • برای دانستن مبلغ باقیمانده در IVC مجازی، کافی است از کارشناسان ما سوال کنید. این سوال، کارمزدی ندارد.
  • برای خرید با IVC مجازی، باید شماره کارت و رمز خود را بدانید. ما می خواهیم مطمئن شویم که کس دیگری از حساب شما استفاده نمی کند.
  • خرید از سایت های اینترنتی ممکن است شامل مالیات یا عوارض شهرداری باشد. اگر با IVC مجازی خرید می کنید، کارمزد ما روی مبلغ نهایی (مبلغ خود محصول به علاوه ی مالیات و عوارض شهرداری) اعمال می شود.
  • خرید با IVC بین ساعت 23 تا 24 (به وقت تهران) ممکن است با مشکل روبرو شود. بهتر است در این ساعت، از IVC استفاده نکنید.

مشکلاتی که ممکن است با آن ها روبرو شوید…

  • هرگز رمز چهاررقمی و رمز اینترنتی IVC فیزیکی خود را فراموش نکنید. اگر رمزهای خود را تغییر نداده باشید، ما می توانیم رمز شما را به ایمیل شما (ایمیلی که هنگام ثبت نام اینترنتی ثبت کرده اید) بفرستیم. اما اگر رمز خود را تغییر داده باشید و بعد فراموش کرده باشید متاسفانه هیچ کاری نمی توانیم بکنیم.
  • مواظب کارت فیزیکی خود باشید. اگر کارت فیزیکی شما گم شود یا آسیب ببیند، ما نمی توانیم کمکی به شما بکنیم.
  • بین ساعت 23 تا 24 (به وقت تهران) از IVC خود استفاده نکنید (ممکن است در هنگام خرید در این ساعت با مشکل روبرو شوید).
  • در موارد بسیار محدودی به خاطر مشکلات سیستمی ممکن است خرید IVC شما با مشکل «خرید ناموفق» روبرو شود. در IVC مجازی، هیچ پولی از حساب شما کم نمی شود و پیگیری مشکل برعهده ی کارشناسان ما است. اما در IVC فیزیکی، اگر پولی از کارت شما کم شده باشد، حداکثر تا 72 ساعت (به جز روزهای تعطیل) به حساب شما برمی گردد. اگر این پول به حساب شما بازنگشت، به کارشناسان ما اطلاع دهید تا کارت شما را به همراه رسید «خرید ناموفق» به بانک برده و مشکل را حل کنند. حل این مشکل ممکن است طولانی و زمانبر باشد. همچنین کارشناسان ما برای این پیگیری کارمزدی (معادل کارمزد تحویل IVC فیزیکی) از شما دریافت می کنند. فراموش نکنید که اگر با این مشکل روبرو شدید، حتما فیش «خرید ناموفق» را به همراه داشته باشید. اگر در خرید اینترنتی این مشکل پیش آمد، از صفحه ای که مشکل را نشان می دهد عکس بگیرید و به همراه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search